Июн
19

Контекстна реклама

Цільову аудиторію, націлену на здійснення покупки або замовлення певної послуги, можна ефективно привернути шляхом розміщення контекстної реклами. Контекстна реклама – це особливий інструмент роботи з аудиторією, де ви платите тільки за клік, а точніше безпосередньо за контакт вашого клієнта з вашою рекламною пропозицією.

Контекстна реклама дозволяє в задані терміни сформувати рекламну кампанію під безліч цілей проекту, працювати з тематичною аудиторією за географічними і демографічними ознаками.

Якщо ваша компанія зацікавлена в досягненні ефективного результату всієї рекламної кампанії в цілому, варто пильно звернути увагу на злагоджену і налаштовану роботу наступних складових:

  • ефективна навігація по сайту;
  • відсутність технічних помилок, збоїв та простоїв сайту;
  • грамотно написані статті, без стилістичних та граматичних помилок з докладною інформацією про рекламований продукт або послугу;
  • якісна і безперебійна обробка замовлень, що надходять від клієнтів;
  • висока конверсія відвідувачів.

Найпопулярнішими системами розміщення контекстної реклами є: Яндекс Директ, Google AdWords і Бегун. Вони включають в себе пошукову видачу, рекламну Медійну мережу і величезну кількість сайтів рунету.

Раздел: Сервіси | Сервисы



Комментарии закрыты.