Поради блогерам та вебмайстрам | Советы блогерам и вебмастерам

Дек
05

Аналіз трафіка на блозі

Щоб блог  успішно просувався в пошукових системах, потрібно час від часу перевіряти, аналізувати і змінювати свої методи, зусилля, прийоми. Це означає, що ви повинні перевіряти різні показники свого сайту, зокрема, робити аналіз трафіку.

Навіщо потрібен аналіз трафіку?

Це потрібно робити обов’язково. Якщо ви не приділяєте цьому аспекту достатньої уваги, ви практично рухаєтеся наосліп. За допомогою аналізу трафіку ви зможете зрозуміти:

з яких ресурсів користувачі приходять на ваш сайт;
які користувачі приходять на ваш сайт;
як змінюється відвідуваність;
які сторінки є найбільш відвідуваними;
який маркетинговий інструмент є найбільш ефективним, а який не приносить результату;
які зміни потрібно внести в стратегію просування, щоб отримувати найбільшу віддачу.

Якими інструментами користуватися для аналізу?

Є багато сервісів для аналізу, платних і безкоштовних. Багато блогерів користуються сервісом Google Analytics, який дозволяє провести оцінку трафіка і ефективність різних маркетингових заходів. Не менш популярним є сервіс Live Internet, який також дозволяє провести аналіз по багатьом різним аспектам, і, на мій погляд, більш простий у використанні.

Які аспекти необхідно аналізувати?

Як мінімум, ви повинні робити аналіз трафіка раз на тиждень. Найбільш важливі для перевірки наступні аспекти:

Ключові слова

Сервіс покаже вам список саме тих фраз, які користувачі вбивали в рядок пошуку і потрапляли на ваш сайт. Також показується процентне співвідношення, скільки трафіка принесло те чи інше ключове слово. Проаналізувавши цей аспект, ви, можливо, виявите нові комбінації ключових слів, які ви раніше не використовували. У цьому випадку ви можете внести зміни до статті або написати новий пост з цієї ключової фразою. Якщо ви користуєтеся сервісом LiveInternet, проаналізувати ключові слова ви можете в пунктах «Частка пошукового трафіку», а також «позиції в Яндексі» і «Позиції в Google».

Пошукові системи

Цей аспект показує, з яких популярних каталогів користувачі потрапляли на ваш сайт. Також зазначено відсоткове співвідношення, скільки трафіка потрапило на ваш сайт через кожну пошукову систему. На блогах Рунета, як правило, основна маса трафіка йде з пошукових систем Google і Яндекс.

Переходи з сайтів

Тут показується, з яких сайтів на ваш ресурс приходили відвідувачі. Аналіз цього аспекту дуже важливий. Він допоможе вам визначити ефективність вашої маркетингової компанії, а також посилань, які ви купили або обмінялися з іншими сайтами. Також ви зможете побачити результати вашого просування в соціальних мережах, наскільки виявляються результативними ваші зусилля.

Переглянуті сторінки

Тут показується, які сторінки вашого сайту були найбільш відвідуваними. Цей аспект допоможе визначити, де саме на вашому ресурсі ваші відвідувачі проводять найбільшу кількість часу.

Точки входу і точки виходу

Про точках входу докладніше ви можете прочитати у моїй статті «Точка, точка, кома … або що таке точка входу на сайт». Точки виходу — це ті сторінки, з яких відвідувач залишає ваш сайт. Добре, якщо це передплатна або продажна сторінка, а не головна!

Тривалість сесій

Тут ви можете дізнатися, як багато часу ваші відвідувачі проводять на кожній сторінці та на сайті в цілому. Люди занадто швидко йдуть з вашого сайту? Постарайтеся зрозуміти, чому і застосувати якісь заходи, щоб їх утримати.

У своїх статтях, консультаціях і тренінгах я весь час говорю про те, що потрібно позбуватися зайвого мотлоху на блозі, зокрема — від глобусів та лічильників, які показують, з яких країн до вас приходять відвідувачі. Цю статистику ви цілком можете подивитися на сервісі LiveInternet, ну тільки хіба що — без прапорців.

Регулярно проводьте аналіз трафіка на своєму блозі, це дозволить вам більш успішно розкручувати сайт і займати більш високі позиції в пошукових системах.

Раздел: Лікнеп



Комментарии закрыты.